Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yildirim32
mensen ik doe de moeite niet te antwoorden op die stompzinnige mensen die alles bekritiseren en proberen mooie praat te verkopen
Ik zou het eerlijker vinden dat ze onmiddelijk zeggen dat ze gewoon rasist zijn ,in plaats van dat ze argumenten te aan te halen die geen steek houden met de waarheid,maar dat ze gewoon hebben horen vertellen
|
Wel, ik heb dat verslag uit Pakistan in het nieuws gezien en ik geloof dat die journalist de waarheid sprak. De Islam hééft een probleem. Die jonge vrouw uit Bangladesh getuigde over dat spul dat ze in haar gezicht gegooid hadden en ze ging zich laten opereren. In Nederland (dit gaat nu over moslims die in Nederland wonen) worden de vluchthuizen voor mishandelde vrouwen voor een groot deel bevolkt door allochtone vrouwen. Ik heb daar al twee keer een verslag over gezien op T.V. Die moslimmannen denken: het is mijn vrouw, ik mag haar slaan als ik wil, waar bemoeit die overheid en politie zich mee? Ik geloof dat die beweringen over Pakistan helemaal kloppen. Het beschrijft precies hoe sexisten denken en handelen.