Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FMisplon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PlastiekBeertje
Dit heeft als gevolg dat de discussies rond het VB zich in een afgezonderd hok moeten afspelen. Alsof het VB van de rest van de politieke arena gescheiden moet blijven. Dit kan je niet meer los zien van het grotere geheel!
Hebben jullie soms een telefoontje gekregen van Steve Stunt?

|
Och wat ne zever is me dat nu weer...
Zo kan je ook zeggen: "alle discussies over buitenlandse politiek" moeten in een apart hoekje... Tja, je hebt gelijk dan.
En waarom die aparte hoekjes? niet voor steve stevaert zulle... maar voor de overzichtelijkheid, de structuur, de duidelijkheid...
1) Het voorstel komt op verzoek van de gebruikers zelf... wij vanuit de moderatie vonden het een goed voorstel
2) Want... en nu komt het sé... wij proberen hier dubbele topics te vermijden... dubbele topics worden in het algemeen dan ook gesloten. Dus als ik me eigenlijk aan de regels zou houden sluit ik alle topics behalve één over het arrest. Had je dat dan beter gevonden?
|
U hebt volledig gelijk Mijnheer Misplon. Het Vlaams Blok moet zich ook niet verheven voelen boven alle andere partijen? Er bestaat nog wel iets anders binnen de politiek dan dat arrest waarvan sinds donderdag de éné na de andere topic is verschenen.