Los bericht bekijken
Oud 12 september 2009, 20:25   #152
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik heb niets verdraaid. Ik heb je bericht afgekapt waar je afdwaalde en naast de kwestie begon te antwoorden. Voor zover je het herhalen van dezelfde mantra een antwoord kan noemen.

Het bericht van mij dat jij citeerde was
"Als je niet gelooft dat de raad van het GO een verbod op het dragen van levensbeschouwelijke kentekens ingesteld heeft om de athenea in Antwerpen uit de nood te helpen; waarom deed ze dat dan wel?"
Je mag daarop nog altijd antwoorden als je goesting hebt.

Lees tussendoor ook.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=127701
Het gaat niet om Antwerpen in het bijzonder maar om wat al dikwijls werd geopperd: de regering moet stoppen met de verantwoordelijkheid in de schoenen van de individuele schoenen van de scholen te schuiven! In Frankrijk hebben ze dat veel vroeger opgelost en ingezien! Een schooldirectie is niet bij machte om het op te nemen tegen een bende agressieve onnozelaars die teken doen dat ze je gaan ombrengen en leuzes scanderen zoals "alle Vlamingen buiten!"! De regering moet met de middelen die ze heeft dat onmogelijk maken! Zelfs wachten op een burgemeester als Janssens die het moet hebben van zijn nieuw kiesvee kan niet!
Ze deed dat dus omdat het haar verdomde plicht was, omdat het al te lang had geduurd dat ze niets deed, en omdat ze best nog zo een paar zaken zou regelen zonder verdere discussie!
andev is offline   Met citaat antwoorden