Los bericht bekijken
Oud 13 september 2009, 19:09   #381
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Ik denk niet dat u een kontdraaiertje erkent, moet ik u zeggen waarom?

Ja, zal het doen. Moest u een kontdraaiertje erkennen dan zou u moeten weten dat u tot deze klasse behoort. U vraagt zich nu waarschijnlijk af hoe het komt dat men u herkent als kontdraaier wel dat is door het volgende, u zit reactie's te geven die totaal naast de kwestie zitten, wanneer men u dan vragen stelt begint u opnieuw met reactie's te geven die volledig naast de kwestie zitten enz. enz.

Wat betreft EER EN TROUW, hebt u deze woorden ergens vluchtig opgevangen want, denk wel wat ik met zekerheid kan zeggen dat dit begrippen zijn die U volledig onbekend zijn nietwaar. Dus, indien u zo graag kostbare energie wil verspillen om iemand er op attent te maken wat men kan verwachten van uw geestelijk kapaciteiten zou ik gerust kunnen stellen zonde van de energie. Of, wilt u met al deze zéééér doordachte reactie's aangeven dat men vroeger in uw ouderlijk huis ook een foto van AH tegen de muur had hangen en dat dit de reden is dat het nu zover met u is kunnen komen.

Wel troost u dan, zulks kan niet aan een foto liggen zal wel meer in de aard van het wezen liggen.
sjonge, sjonge, Ehrlich. wat een uitbarsting om het woord kontdraaiertje. kontdraaiertjes en trouwe-eertjes bij de vleet op dit forum. ik ken ze onderhand. bij ons ma&pa zaliger hing een zigeunerinnetje met blote tetten aan de ene en ik aan de andere wand, in een goudlamé kadertje en poserend voor de hoge vensters van meester M's klas. vandaar wellicht mijn onbeschaamdheid en gebrek aan klasse. laat staan eer. van jongsafaan nietbeterwetend.
dus zeg 'es, heet daarentegen jouw eer trouw? ben jij een AH'erleebertje? zeg nu eens Eerlijk, mijn heerlijke stormertje?

ps. het waren grote, die van het zigeunerinnetje en ze waadde in een vijvertje. rimpelloos vlak: dat vijvertje. goed om vissen.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 september 2009 om 19:31.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden