Los bericht bekijken
Oud 13 september 2009, 21:25   #240
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje Bekijk bericht
Waarom dan dat zielige gekwijl? En die domme woorden dat ze geen VB mandataris is, dus niet liegt? Zielig hoor!
Een, wat jij zielig gekwijl noemt, was het weerleggen van je leugen dat er geen aanwijzingen waren dat er gediscussieerd werd. Twee, die causale relatie (geen VB-mandataris=geen leugenaar) heb ik nergens neergeschreven.

Citaat:
Waarom zijn ze dan wel minder geloofwaardig? Antwoord daar dan eens op!
Als jij stelt dat Heremans ongeloofwaardig is wegens betrokken partij, dan zijn de paar ouders die aan bod zijn gekomen even ongeloofwaardig.

Citaat:
Je hebt blijkbaar problemen met het Nederlands. Dat zie je wel vaker bij diegenen die hun dagen vullen met klagen over allochtonen. Je weet wel, lagere socio-economische klasse etc. Zoals ik al verschillende malen heb herhaald, men moet kritisch blijven. Als we nu enkel het woord hadden van die ouders, zouden we daarop niet mogen afgaan, zonder eerst het woord van de schoolgemeenschap te horen.
In dit geval hebben we twee volledig tegenstrijdige boodschappen. Het feit dat jij denkt dat de SPa dame de waarheid spreekt omdat ze van die partij afstemt, maakt van jou een simpel persoon. Dat neemt niet weg dat jouw simpele mening niet de absoluut correcte is.
Ja, jij bent echt superkritisch. Hoewel er twee volledig tegenstrijdige boodschappen zijn, heb je al meermaals verkondigd dat het zonder overleg gebeurde. Ik maak me trouwens weinig zorgen over mijn kennis van het Nederlands en mijn socio-economische status (waar haal je het toch).

Citaat:
Mina Chebaa heeft niet openlijk verkondigd een SPa'er te zijn. Het zal waarschijnlijk een VB mandataris zijn, en dus leugenaar.
Zielig.
Wat vooral zielig is, is hoezeer je je vastklampt op een (foutieve) interpretatie van mijn woorden en me dan op basis van je eigen domheid "zielig" vindt. Doe gerust, van figuren als jij kunnen we echt oplossingen verwachten

Mina Chebaa is een van de leiders van het protest tegen het verbod. Daarom is ze minstens even ongeloofwaardig als de directrice.

Citaat:
Met mij eens? Jij leest één mening en klampt je eraan vast, alsof je er een orgasme mee hebt. Het doet geen pijn om iemand het voordeel van de twijfel te gegen, ook al heeft ie niet jouw blanke kleur.
Jij leest een andere mening en klampt je daaraan vast. Ik heb overigens geen orgasmes met meningen. Voor iemand die andere wenst te berispen over hun kennis van het Nederlands, toon je anders een vrij gebrekkige beheersing van de taal. Zeg anders nog eens dat ik een racist ben, dan voel je je weer wat beter.

Citaat:
De typische "ik ben geen racist maar..." argumentatie. Durf er voor uit te komen dat je bepaalde groepen op basis van hun afkomst benadeelt. En wow, je hebt een half-Marokkaanse vriendin. Dat maakt jou een tweede Nelson Mandela.
Alleen heb ik nergens geschreven "ik ben geen racist maar ... (waarna er iets racistisch volgt)". Ik benadeel evenmin groepen op basis van hun afkomst. Mijn half-Marokkaanse vriendin kwam alleen aan bod nadat jij me verweet alleen in blanke meningen geïnteresseerd te zijn, niet omdat me dan een tweede Nelson Mandela voel.

Maar ga gerust door: je hysterische geraaskal is erg grappig.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden