Los bericht bekijken
Oud 13 september 2009, 23:23   #402
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht

Ach stop toch met die idiote doemscenario's...pure stemmingmakerij en "rechts gezwans". Dat de hedendaagse politiek nog steeds met zo'n gemekker te maken krijgt is het bewijs dat er voor het westen ook nog een lange ontwikkeling staat te wachten.
Je doet er je partij geen goed mee hoor, het maakt hen enkel ongeloofwaardiger.
Ben net nog gaan eten in Gent en daar zie je alle soorten mensen door elkaar in vrede wandelen. Dat er een allochtone rotjoch een vrouw uitscheldt of een rechtse rakker een moslima voor het vuil van het straat uitjouwt, is geen bewijs. Wanneer wetten worden overtreden, moet men klacht indienen en als daar geen gevolg wordt aangegeven, is het justitie zijn fout dat die dingen niet beter worden opgevolgd en bestraft.
Het zal je waarschijnlijk verwonderen maar ik heb het al eerder aangehaald, ik heb, noch ben, een partij.

Ik ben zelfs geen lid van iemand andere zijn partij.

Waarom niet? Simpel, omdat geen enkele van al onze partijen met haar gedachtegoed dicht genoeg mijn mening benadert. Maar stemmen doe ik uiteraard op diegene die mij nog niet belogen heeft, of althans, die nog nooit in de gelegenheid is geweest te bewijzen dat ze haar kiezers niet bedriegt. Van al de rest is al ontelbare keren bewezen dat ze hun kiezers voor debielen verslijten. Waarschijnlijk zijn ze dat dan ook aangezien ze iedere keer opnieuw voor de zelfde bende bedriegers kiezen.

Laatst gewijzigd door Garry : 13 september 2009 om 23:40.
Garry is offline   Met citaat antwoorden