Discussie: Alerta Action Day
Los bericht bekijken
Oud 14 september 2009, 20:18   #51
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bloedverwant Bekijk bericht
Toch niet weer die discussie, he?

Er zijn hier maar 2 relevante posts op 3 bladzijden. De openingspost, maar na al dat terugkerend antifa versus nazis geblaat is iedereen al lang vergeten waarover die gaat.

En An Arkos' lijst met dooien. Al ware het misschien beter geweest als ze effectief langer was geweest.

Ja, Antifa heeft de naam gewelddadig te zijn. De anarchistische beweging over het algemeen heeft de naam gewelddadig te zijn. En guess what, Blood and Honour, die mannen slaan dus nooit op iemand he!
Dat er geweld komt van volk dat zich anarchistisch noemt, dat is een feit. Maar voor zover ik weet werken wij niet met lidkaarten. Zelfs de hond van de buren kan zich anarchist noemen en een kind bijten. De anarchisten op dit forum hebben dat geweld altijd afgekeurd (de meeste toch, en in de meeste gevallen toch. uitzonderingen bevestigen de regel, nietwaar). Die discussie is met andere woorden niet relevant.
Blood And Honour, Stormfront en weet ik wat nog allemaal dat zich rechts-autoritaire of ronduit neo-nazistisch niemt werkt wel met lidkaarten. Die lijst met dooien, dat zijn moorden die begaan en opgeëist zijn door neonazistische en fascistische organisaties (ik noem die niet zo, ze noemen zichzelf zo). In België valt het allemaal nog mee, ja. Maar op Stormfront zitten ze wel allemaal gezellig samen te chatten, ze komen bij elkaar op de koffie om naar NS Black Metal of RAC te luisteren en vooral: ze doen hun best om hier hetzelfde te bereiken. Of was Thomas B., Blood and Honourlid, militair en eigenaar van een waslijst illegale wapens, van plan om al die wapens voor zichzelf te houden misschien?

Maar ach, het is o zo gemakkelijk om te doen alsof er niets aan de hand is. Het zijn antifascisten die doodgaan, niet jullie. Het waren Joden die toen doodgingen, niet jullie. Jullie doen me nogal veel denken aan zielige Duitsers die over 5 jaar zullen roepen dat ze van niets wisten.

Tegen wie heb je het?
Txiki is offline   Met citaat antwoorden