Los bericht bekijken
Oud 14 september 2009, 22:13   #310
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
In mijn tijd hebben wij lelijker huisgehouden op school hoor. Jij niet?
Ooit, in Zweden, kreeg ik en een goede vriend een idee. Wij namen wat ingredienten uit de keuken en verwaardigden een bruine, korrelige smurrie waarvan de consistentie en de kleur verdacht hard leken op die van de producten van menselijke catalyse.

Wij wisten bovendien dat de deuren van een bepaalde afdeling van de school, waar ook tekenles werd gegeven, tot 9 uur open bleven.

Bewapend met een emmertje smurrie sifonden wij de school binnen langs deze deur, en begaven wij ons naar een der openbare toiletten.
Overlijk enthousiast lieten wij zeer waarheidsgetrouwe plekken achter zowel op het watercloset als op de vloer en muren in de directe nabijheid.

De dag daarop, rond de middag, zagen wij dat het lavatorium in kwestie afgeplakt was met oranje linten en op slot was. Wij vroegen subtiel aan de hoofd-klusjesman wat er gaande was. Zijn antwoord had ons bijna verraden. Lach inhouden kan moeilijker zijn dan pijn verdragen:

"Iemand was blijkbaar, euhm, een beetje verward daarbinnen. De kuisvrouwen weigeren om het op te ruimen."

Hoe het eindigde weet ik niet. De vakantie brak aan.

Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 14 september 2009 om 22:14.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden