Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door davoZ
Als je bepaalde waarden in het gedrang brengt, kan je geen beroep doen op diezelfde waarden om je te verdedigen.
|
Dus iedereen moet dan maar accepteren welke voor jou de belangrijkste waarden zijn???? Iedereen moet dat dan maar accepteren? Tof voor die 1 op 5 mensen dat zij 'omdat het jouw waarden niet zijn' hun problemen niet openbaard mogen aankaarten of ze moeten over eieren lopen, en dan mogen ze het nog niet eens herhalen.'
Dat Jean Luc Dehaene en de rest van de klojo's ongestoord vergelijkingen tussen de concentratiekampen en het Vlaams Blok mogen spuien vind jij waarschijnlijk wél normaal? Denk jij niet dat wij dit
verschrikkelijk beledigend vinden? 99% van ons denkt niet dat wij nazi's zijn hoor! En er is niemand beter geplaatst dan ikzelf om te weten hoe
ik denk. Niemand hoeft over mij te zeggen dat 'ik een nazi ben' zolang ik
niks gedaan heb. Maar ja, vuilspuiterijen over Vlaams Blokkers zijn waarschijnlijk ook 'geen bedreiging voor de samenleving', dus dat mag en misschien is het zelfs aan te moedigen gedrag. Vlaams Blok stemmers tellen in de samenleving nu enkel nog mee wanneer het over
plichten gaat, rechten hebben zij helemaal niet meer!
Wat jij zegt is geen democratie maar een DICTATUUR. Nu ben ik er meer dan ooit van overtuigd dat we hierna écht niet meer in een democratie leven.