Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie
westerse vrijheden, waarden en vooral wetten misbruiken daar zijn de moslims heel goed in.
Het beschermen van onze vrijheden, waarden en wetten tegenover een middeleeuwse religie is een gerechtvaardigde strijd.
De islam bedreigt alles waarvoor het westen staat dus waarom zouden wij dan niet dat mogen beschermen door hun bepaalde regels op te leggen
regels inzake integratie, religie enzovoorts
We hebben nog maar een kleine 50 jaar het katholieke juk van ons afgegooid gaan we dit nu echt inruilen voor een nog middeleeuwsere religie de islam
stop die waanzin en zegt gewoon waar het op staat bij die moslims!
Niet content, ga dan aub terug naar die veelbelovende landen waar jullie vandaan zijn gekomen.
Hier geboren en toch overtuigd moslim? niets houd u tegen om te verhuizen naar een land waar de islam de wet is
wil men hier blijven dan moet men zich aanpassen aan onze westerse waarden en vrijheden en wetten
en religies moeten onderdanig zijn aan al deze voornoemde feiten
het liefste zou ik elke religie enkel nog in de privé sfeer willen zien waar ze uiteindelijk thuis horen
|
Als ze zich schikken naar de westerse wetten als het u niet uitkomt, is het niet ook niet goed. Staat u dan nog wel achter u eigen westerse waarden of is het puur opportunisme?
Daarnaast vraag ik me eens af welke bedreiging zij precies vormen? Een "middeleeuwse religie" zoals het christendom? En toch zijn het christendom en de Islam nog nooit zo aangehangen geweest doorheen de gehele geschiedenis van de mensheid...lijkt me toch vrij hedendaags en actueel als je het mij vraagt.
"terugkeren naar hun land" , mr vergeet dat er al duizenden bekeerde belgische overtuigde moslims zijn. Uiteraard zal u daar ook wel weer een discriminerende uitleg over hebben, maar dat neemt niet weg hoe schrikwekkend uw kortzichtig beeld wel niet is over onze samenleving.
Mr vergeet zeker dat net een fundament van ons westen de vrije religie keuze is. Ik quote =
Citaat:
De federale overheid blijft bevoegd voor alles wat in het belang van alle Belgen is, los van elke taalkundige, culturele of territoriale overweging, zoals buitenlandse zaken, landsverdediging, justitie, financiën, sociale zekerheid en een groot deel van de volksgezondheid en binnenlandse zaken. Ook alle verantwoordelijkheden van België en van de deelstaten aangaande de Europese Unie en de NAVO zijn een zaak van de federale overheid.
De gemeenschappen zijn bevoegd voor de persoonsgebonden aangelegenheden van wie er deel van uitmaakt, zoals taal, cultuur en onderwijs.
|
In andere woorden sta jij niet enkel dwars tegenover de wet, maar tegelijk polariseer je en veroorzaak je onenigheden. U spreekt ook absoluut niet in naam van de Vlaming.
Ik raad u aan om die oogkleppen af te doen en de globalisering als feit te zien.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door no-one
Die kopvodden zijn geen kwestie van vrije meningsuiting maar van een manifestant gedrag van NIET aanpassen aan de westerse samenleving!!!!!!!!!!!
|
beste,
Deze westerse samenleving (welke volgens uw bloedeigen vlaams-nationalistsiche beschermers) is gefundeerd op een Joods-Christelijke grond en vermeld meermaals de hoofddoek =
Ik quote uit het NT =
‘Want indien een vrouw niet gedekt is, dat zij ook geschoren worde; maar indien het lelijk is voor een vrouw geschoren te zijn, of het haar afgesneden te hebben, dat zij zich dekke.’ (1 Korinthiërs 11:6)
ik huiver echt bij het marginale gedrag van mensen welke een stuk op het hoofd van een vrouw niet kunnen hebben. Ze moeten er alle illegaliteiten zoals criminaliteiten, illegalen, profiteurs en wat dan ook bijhalen om hun standpunt te staven. Ik schaam me voor mijn medelander. echt diep.
Belgie staat op zijn achterpoten door een groepje meisjes onder leiding van een man welke door nagenoeg alle moslim-bewegingen in belgie wordt afgekeurd. Wetten worden "opgedrongen" en manifestaties lopen uit de hand...mooie internationale reclame als je het mij vraagt. Onder leiding van de bende apen in maatpak, gaat ons landje nog barre tijden tegemoet vrees ik.