Los bericht bekijken
Oud 15 september 2009, 08:17   #14
vandaele
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Een psychopaat met veel geld en nul komma nul respect voor het leven van anderen is dan ook minder waard dan een auto die ontworpen is door mensen die een stuk techniek op de weg, in de lucht of op het water willen zetten gewoon omdat ze daarmee grenzen doorbreken.

Ik moet zelfs zeggen... De meeste mensen met een Ferrari zie ik doorgaans redelijk rustig rijden. Die weten wat dat ding kost. Als je gaat streetracen met een Lamborghini in een stad, dan heb je geen idee van de kost van de wagen, de taksen, het verbruik en last BUT FIRST de kost van het leven van een mens.

En ja... de kost van die wagen is wel belangrijk. Ik zie soms wel mensen die boterhammekes met choco eten totdat ze hun droom-mercedes of de BMW waarop ze verliefd zijn willen kopen. Als ze zo willen leven, tja... wie ben ik. Ik kan best geloven dat iemand een spaarcentje opzij wil zetten voor een mooie BMW, hoor. Iemand die alle nachtclubs afschuimt met een auto die doorgaans niet eens te betalen is voor een goede chirurg en daarmee heel de nacht van club naar club trekt en doorheen de leien in A'pen nog wat streetraces gaat doen, dan weet je het wel, he.

Nogmaals... geen sympathie. Eerder blij dat er eentje minder is die waarschijnlijk al snel wat mensen tegen zijn voorkap krijgt en daar waarschijnlijk nog verontwaardigd over zou zijn.

No mercy. Darwin Award.
In die optiek inderdaad misschien niet slecht, maar ik denk dan: stel dat zijn moeder dit leest.
vandaele is offline   Met citaat antwoorden