Los bericht bekijken
Oud 26 april 2004, 18:44   #75
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groentje
Mijn tante en oom zijn twee landbouwers, mijn neefje zit in de landbouwschool, mijn grootouders langs vaders zijde waren keuterboerkes... Ik weet inderdaad niet alles, maar excessief geweld ben ik er nog niet tegengekomen.
Oh, en een tik noem ik geen excessief geweld, slaan met een plank met een spijker in, wel. Dat laatste hoeft echt niet te gebeuren.
Een plank met een spijker in. U hebt andere beelden als mij gezien 8).

Nog een verhaaltje: ooit sloeg er een koe op "hol" voor een onverklaarbare reden en liep bijna de weg op. Ik heb die koe toen keihard geslagen zodanig dat ze niet onder nen auto liep. Moet ik nu berecht worden

Dat zijn dingen die, om praktische redenen, onoverkomelijk zijn. Het fysische lijden van kippen- en varkens in batterijen zijn daarentegen wél eenvoudig te beperken (de wetten van de markt niet te na gesproken).
Btw, ik kom uit een boerengeslacht, het in het middelbaar op een landbouwschool gezeten en ik heb jaren als loonwerker gewerkt. Kom dus niet af met dat ik er niets van weet.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden