Los bericht bekijken
Oud 16 september 2009, 09:23   #7
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

voel jij je ook "onbehaaglijk" als je in een bankkantoor staat aan te schuiven aan het loket en er komt iemand binnen die helemaal in het zwart gekleed is en zijn gezicht bedekt met een zwarte sluier..... terwijl je dan bedenkt dat je gelaat "herkenbaar" moet zijn met Aalst carnaval om over de straat te mogen lopen....

de sluier durf daar maar géén opmerking over te maken of.....

tijdens de "ramadam" moeten we rekening houden met onze collega's die het "moeilijk" hebben...... bij ons duurt de "vastentijd" 40 (lees en schrijf veertig) dagen, dat is zo'n 10 dagen MEER......... nog nooit een collega horen vragen of het gaat en hoe ik me voel.... maar ja... wij zeveren daar niet over... wij zijn werkers en doen dit zonder er een hoop tamtam rond te maken.....

de ramadam durf daar maar geen opmerking over te maken of......

als je het mij vraagt wat ik denk over reverse-racisme.... je wil het niet weten, écht fraai is het niet.... en als je beroepshalve dagelijks in hartje Brussel rondloopt en je ziet wat er daar op handen is..... dan ben je écht bang.... triestig maar realiteit !