Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest
Zou de staatsveiligheid a.u.b. zo vriendelijk willen zijn om een lijst te publiceren van peronen waarover ze de mening heeft dat het extremisten zijn ? Er zijn waarschijnlijk democratisch verkozen parlementsleden bij, onderwijzers, priesters, journalisten e.d.
Zouden we deze personen niet best een tijdje opsluiten in een "heropvoedingskamp" ?
Indien er bewezen is dat iemand personen ertoe aanzet om dienst te nemen in een "vreemd leger" of om zich te laten opleiden als "zelfmoordterrorist" moet deze zaak aanhangig gemaakt worden bij de procureur des konings en moet vervolging plaatsvinden met een fair proces en een wettelijke bestraffing. Een opiniedelict hoort thuis in het assisenhof.
|
Pas maar op als ge er zelf niet opstaat.
ik sta ongetwijfeld op die lijst op, als kleinzoon van een palieterke lezer, sint-maartens-fondser (steunend lid ), Davidsfondser en VU er... whoow dat is al genoeg om alle afstamelingen tot in de 7 ` graad in het oog te houden.
En dan voor mijn eigen activiteiten als abonee van t palieterke. ik moet ergens tussen de staatsgevaarlijke ellementen staan.