Los bericht bekijken
Oud 26 april 2004, 21:15   #11
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jules
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie

Dit is helemaal geen bevredigend antwoord. Mogen we dan van u iets zeggen over de OORZAKEN van de criminaliteit bij allochtone jongeren? Mogen we nog zeggen dat die jongeren anti-Westers zijn? Dat veel allochtonen zich weigeren te integreren en aan te passen? En dat meer dan één keer? Trouwens, het Vlaams blok heeft meermaals gezegd dat Hirsi Ali Ayaan goed bezig is en zijn het zowat volledig met haar eens. En zij is nog altijd allochtoon en heeft een zwarte huid. Het klopt dus gewoon niet dat het Vlaams blok alle vreemdelingen over één kam scheert.
Dat mag je volgens het vonnis nog steeds allemaal zeggen ...
Heb jij dat vonnis eigenlijk wel gelezen ????????????
Moet je vooral eens doen. Er wordt daarin duidelijk en helder aangetoond dat het blok wél alle vreemdelingen over dezelfde kam scheert ...
Heb jij mijn bericht hier wel gelezen????????????????????? Moet je vooral eens doen indien je het niet kan laten om te reageren. Je reageert dus n�*�*st de kwestie. En je liegt. Je liegt dat je zwart ziet. Het Vlaams blok prijst Hirsi Ali Ayaan. Het is dus een grove leugen en laster dat het Vlaams blok alle vreemdelingen over dezelfde kam scheert. Je liegt gewoon. Ik heb het op de webstek van het Vlaams blok met m'n eigen ogen gezien. Enne... Gij die het toch zo goed weet. Mogen we nu nog zeggen dat de Islam onverenigbaar is met onze Westerse cultuur? Mag dat nog? Ah, wat voor zin heeft het dat ik het vraag? Je liegt er toch maar op los.
Stefanie is offline