Los bericht bekijken
Oud 17 september 2009, 07:06   #11
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
De vrije liberale samenleving is wat ik bedoel met kaste-inversie. Men krijgt iets wat prestige heet, waarbij jobkeuzes afhangen van materiele en andere overwegingen. Mensen oefenen niet langer hetgeen uit waar ze voor bedoeld zijn.

En inderdaad, het lerarenkorps is ongelooflijk hard getroffen.

mijn hobby is min of meer mijn job. heb gewoon iets gestudeerd waardoor ik mijn graduaat kon hebben, en dat ik plezant vond.

en verpleegster worden doe je inderdaad niet zomaar efkes, het is relatief zwaar, nachtwerk, weekend, veel stage, (ook nacht en weekend) patienten sleuren, kak, kots en bloed opkuisen (want dat doet de schoonmaak niet). De studie zelf is dan ook nog redelijk zwaar, ik heb de cursusen van een paar vriendinnen gezien in den tijd, en geef mij dan maar technologisch gerelateerde toestanden.

Leraar inderdaad nog zo iets, wie gaat er nu 3 jaar studeren om hem dan tot aan zijn pensioen uit te laten kakken door mannekes van -18 ? Het komt er op aan van op een zeker moment in uw leven, zelf mannekes van + 18 uit te kakken of op een zodanige positie te zitten dat ze u met rust laten.

Dat is nu een job waar vroeger zoveel respect voor uitging, terwijl nu... het is bijna een schande, geworden, en dat komt niet door die leeraar maar door het gebrek aan opvoeding van de ouders.

Laatst gewijzigd door Herr Flick : 17 september 2009 om 07:09.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden