Beste LSP'er,
In tegenstelling tot jullie clubjes zijn de diverse verenigingen binnen de Vlaamse Beweging niet allemaal "eigendom van de partij". Ik weet dat dit zeer moeilijk te verstaan is voor jullie, jullie zijn namelijk anders gewoon. De ene keer zijn jullie allemaal misnoegde studenten en lid van de Aktief Linkse Studenten, de volgende dag zijn jullie een bonte mengeling van werklozen, studenten, bedienden, advocaten en huismoeders die opkomen tegen de verzuring en het Vlaams Blok onder de naam Blokbuster, de oud-gedienden spreken bij vergissing soms nog over Militant Links en de ware globalisten van links gebruiken de naam "Internationaal verzet", maar allen dienen ze de partij...
Dus ja ik kan het begrijpen dat het moeilijk is voor jullie dat de NSV niet gestuurd wordt door de partijleiding van het Vlaams Blok. Ja ik kan u zeggen dat er ook leden zijn van NSV die actief zijn binnen N-VA en zelf CD&V. Er zijn er ook een deel die van partijpolitiek niets moeten weten en dat is maar goed ook. De NSV bepaalt onafhankelijk zijn koers tot ongenoegen van onze tegenstanders die maar al te graag alles op 1 hoopje (Vlaams Blok) smijten...
|