Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 18 september 2009, 11:54   #12050
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Sterk, eerste keer dat ik beelden zie van iemand aanwezig die dergelijk statement maakt. Sterk.

Wat ik me dan wel afvraag...een ontploffing in de kelder om de "foundation" van de toren te verzwakken? De toren is van boven naar beneden ingezakt waardoor deze explosieven geen nut meer hadden.
En idd, hoe kan vliegtuigen zien indien hij in de kelder zat? Uurwerk aanhebben kan ja, maar ik denk niet dat als er zoiets gebeurt datje dan effe p je uurwerk gaat kijken.

Andere algemene opmerking, de BBC heeft een reportage die de believers fabeltjes volledig afgebroken heeft met bwijzen en getuigenissen. Het enigste weerwerk was toen...mainstream media...is de BBC nu plots geen mainstream meer welke onder leiding is van de globale controle van de VS?
Jaja Ilwill, alle getuigen liegen... maar die -onder druk van hun geweten - de officiele versie nabeamen, - omdat ze zoiets grotesk niet kunnen voorstellen -, die spreken de waarheid

Kijk gij maar verder naar de officiële linkjes en getuigen, en blijf er maar in geloven.
Ik ga hierbij eindigen, of wacht een allerlaatste filmpje om de belachelijkheid vh officiële onderzoek af te sluiten, de "2 magic-paspoortfeiten" die in het officiële boek staan:

http://www.youtube.com/watch?v=-DlmATwYY48

Citaat:
maar ik denk niet dat als er zoiets gebeurt datje dan effe p je uurwerk gaat kijken.
maar ge denkt dus mss wel ? dat ze dat onbeschadigd paspoort en dat 2e beschadigde paspoort - stempels van de FBI erop maakt het officieel - van die 2 kapers gevonden hebben in het metershoge stof van de WTC towers.

Maar de getuigenis van de concierge en zijn medewerkers wordt niet in de officiële versie weerhouden... tja, dan geraakt hij alleen maar bij de media zijn verhaal kwijt, hé

Citaat:
Your name, please ?
... Oh...
No comment
Dááág

Laatst gewijzigd door Micele : 18 september 2009 om 12:18.
Micele is offline   Met citaat antwoorden