Discussie: Alerta Action Day
Los bericht bekijken
Oud 18 september 2009, 12:38   #90
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kapitein Nemo Bekijk bericht
In anarchistisch Catalonië werden drugdealers - net als pooiers - soms ter plekke geëxecuteerd.

De anarchistische filosofie bevat(te) heel wat puristische elementen: drugs (waaronder koffie, tabak en alcohol) en make-up werden bijvoorbeeld afgewezen. Heel wat anarchisten waren ook vegetariër.
Daar ben ik van op de hoogte. Veel huidige anarchisten zijn ook vegetariër, maar van geheelonthouding wordt meestal niet zo'n punt meer gemaakt, dat leeft eerder voort binnen de straight-edge scene.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
Jaja, maar jou woord en dat van metternich stelt niet veel voor als het gaat over waar anarchistische organisatie mee te koop lopen, he?
Zoals gezegd, ken je een flyer, een tekst, een poster, een actie, iets vanuit het anarchistisch milieu rond softdrugs?
Ik eerlijk gezegd niet direct.
Oja, misschien ter vergelijking, ik heb wel al stickers zien hangen van NSV die pleiten voor een verlaging van de bierprijzen. Dus openlijk alcoholgebruik promoten, een sociaal aanvaardde drug die nefast is voor het lichaam en gevaarlijk verslavend. Wat zegt dat over NSV en hun ideologie?

Laatst gewijzigd door An Arkos : 18 september 2009 om 12:41.
An Arkos is offline   Met citaat antwoorden