Los bericht bekijken
Oud 18 september 2009, 12:53   #39
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smokey Bekijk bericht
idd, de pakkans is zowat onbestaand, wie nu nog geflitst wordt is gewoon iemand die consequent altijd te snel rijdt en vaak heel onbegrijpbaar, want ja, als je constant 60 kunt rijden waar je 50 mag, waarom rijd je dan niet constant 50

toen je overal 90 mocht reden de meesten 100-105 , nu je meestal 70 mag rijden ze 80, wat een arme geesten

aan de andere kant, denk ik soms, tja, de meeste mensen hebben zo een saai en vastbepaald onvrij leven dat de enige rebellie dat ze nog kunnen tentoonspreiden is deze gemakkelijke regeltjes te breken
Veel van die banen waar je maar 70 op mag in Belgie, zijn 2 x zo breed als wegeskes in Italie waar je 90 mag. Om de absurditeit van die verkeersborden maar aan te geven.

De straat waar ik opgroeide mocht je vroeger 90, op het einde ligt een scherpe boch naar rechts, in de jaren 70 en 80 toen ze auto`s nog moesten afremmen door een anker uit te gooien , vloog er af en toe wel eens eentje uit de bocht.

Met mijn huidige auto maak ik die bocht zonder te remmen tegen 70 en als ik blijf gasgeven, rij ik terug 90 als ik eruit kom. alleen hebben ze die baan omwille van het gejank van wat politiek correcte nietsnutten ook op 70 gebracht, totaal absurd, ze hebben er trouwens zo 2 verkeersplateaus in gestoken ook,...

Waar mijn huidig voertuig ook wel raad mee weet trouwens, ik voel die dingen nauwelijks.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden