Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried
Dan zit je in het verkeerde draad!
Je begrijpt dat mijn belangstelling zuiver wetenschappelijk is, namelijk waarom men in Europa zwarte religieuze afbeldingen moest maken?
Kan je je vinden in mijn stelling dat religie de eerste leugen is waarmee onze onderdrukkers ons rijp maken voor meer leugens en manipulatie zoals: er waren geen zwarten in Europa?
|
Je bewijst niet waarom ik mij van draad zou vergist hebben.
Zo te lezen kan ik niets anders dan je aanmoedigen dit onderwerp 'Wetenschappelijk' te verdiepen. Hoewel dat ik van ondervinding weet dat 'God' niet tussen de bladzijden van eender welk willekeurig boek te vinden is.
Gewoon zeggen dat je niet geloofd is een overtuiging, waarmee je nog verder vastgeketend raakt in uw twijfels. Het beschikken over het ware geloof, verheerlijkt je leven en verlost je van alle geestelijke kwellingen.
De onbenullige overwegingen over het geloof, kunnen mij alsook alle andere 'gelovigen' echt niet raken.
Het enige dat ik uit louter nieuwsgierigheid wil weten is, of je ‘nep christus’ voor het ‘poseren’ vergoed werd en hoeveel hij hieraan heeft verdient.