Los bericht bekijken
Oud 18 september 2009, 23:22   #85
MIS
Banneling

Standaard

Citaat:
Je geeft geen antwoord en draait als een apling in een emmer met een bruine substantie die ook mensen dagelijks produceren. Jij had het over een lijstje met te vernietigen mensen en ik heb het over het dupliceren, klonen van mensen, die nuttelozen en zijn er niet genoeg (meer) van in de landen waar zze doorgaans vandaan komen. Kloon de nutteloze Belgen en stuur ze naar ginds en uw probleem is opgelost, er is daar straks geen creatieveling meer die nog arbeidsplaatsen vernietigd, het wordt echt een paradijs van eeuwig manueel stront scheppen, terwijl ze door het darwinistisch evolutionaire steeds meer dan genoeg kunnen kakken om te scheppen. Tor de woestijnen vruchtbaar zijn, zeikerds hebben ze ook nodig voor de ammonia. Er zal geen machine worden uitgevonden, geen techniek en de nuttelozen reproduceren zich als konijnen, dat is bekend..., al je problemen opgelost, als je de juiste kneuzen een kans geeft...aan de slag!
Neen, ik zeg je toch dat klonen hetzelfde creëert dan deze penibele situatie waarin de mensheid is verzeild geraakt. Nu, deze situatie wordt veroorzaakt door blind te blijven voor de alternatieven die er zijn, gewoon wachtend op een beetje maatschappelijke aandacht. En ja, er zit iets in je voorstel en heb ik vroeger al aangegeven, als ik binnen hetzelfde denkpatroon als jullie blijf cirkelen dan kan je het vergrijzingsprobleem ook oplossen door de vergrijzing zelf te exporteren, en dus niet het importeren van nog meer volk om geld te produceren. De export van de vergrijzing is zelfs een zeer humaan voorstel moesten we al bereid zijn de gevolgen ervan in te zien. Maar dat is niet de enige oplossing natuurlijk, er zijn er nog die veel eenvoudiger zijn. Waarom blijven we er dan blind voor, zien we het doodeenvoudigweg niet misschien? Zeg me dan eens eerlijk, waarom bestaat onderwijs dan nog? Wat er nu gebeurt is ronduit hallucinant vergeleken met het nobele en wetenschappelijke studiewerk dat iedereen kan en mag lezen.

Laatst gewijzigd door MIS : 18 september 2009 om 23:22.
MIS is offline   Met citaat antwoorden