Los bericht bekijken
Oud 19 september 2009, 13:49   #151
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik wel wil zien wat hij allemaal tegengekomen is. Er is al zoveel ellende en onverdraagzaamheid in de wereld...soms lig ik er dagenlang ziek van. Hij mag dan mogelijk een interessante show hebben opgezet,maar ik hoor vaak het argument "heb je de weg naar mekka gezien?" van mensen welke het willen gebruiken om rechts gedachtegoed te staven. Dan denk ik = "dit is volgens mij niet wat Leyers wilde" en ten tweede vraag ik me dan af, als hij toch werkelijk zo slim is (mijn zus interviewde hem vaker voor haar faculteit), wist hij dan niet dat vele Belgen op dit moment er gewoon niet klaar voor zijn om met die getuigenissen om te gaan?
Wil je hiermee zeggen dat vele belgen niet klaar zijn om te leven volgens de islam regels?
Dat ze in hun eigen land bepaalde ziekelijk regeltjes hebben in naam van allah zal mij een worst wezen maar hier moeten we die zever niet hebben

Citaat:
Ik ben eigenlijk diep van binnen overtuigd dat er een 3de WO aankomt...het kan ook niet anders. Europa gaat op een dag zich keren tegen de Islam..onherroepelijk. En dan vrees ik ervoor dat het zwaar zal verliezen in die strijd. Vele getuigenissen doorheen de geschiedenis staven dat feit en de Islam-onvriendelijke attitude van het westen ontkent het niet. Toen de VS Afghanistan en Irak binnenvielen, was het enkel een kwestie van tijd alvorens Iran en dergelijke zich zouden mengen in de strijd. Nu geloof ik wel dat er vele geheime bondgenootschappen zijn binnen die Arabische wereld met het westen, maar het volk is bitter en draagt met de dag meer haat tov het westen.
een derde wereldoorlog zal niet gauw komen, wel een burgeroorlog vergelijkbaar met ex-joegoslavië met etnische genocides, massaverkrachtingen enz...

Wie uiteindelijk zal winnen is nooit voorspelbaar maar het zal zeker europa hertekenen.

En de anti islam houding van het westen is ook wederzijds. zij hebben ook nooit iets moeten hebben van het westen.

en doorheen de geschiedenis hebben zowel de moslims als het westen afwisselend de overhand gehad in het middenoosten en delen van oost europa. beiden hebben evenveel brutaliteiten begaan.

maar het hedendaagse moslims fundamentalisme is direct en indirect gelinkt aan israël.
En voor hun misstappen daar is europa niet verantwoordelijk voor maar israël en de VS.

Dat het volk bitter is, is ook een beetje hun eigen schuld door te blijven vast houden aan een middeleeuwse religie.

Citaat:
Volgens de Islamitische geschriften (voorspellingen) zal er eerst opnieuw een kalifaatschap worden opgericht (met Mehdi als Kalief), welke een voorwaarde is voor de "djihaad al ajien" (verplichte oorlog voor alle moslims) te kunnen starten. Waarna de 3de WO zal uitbreken. Alle moslims weten dit en ik denk dat elke anti-Islamitische maatregel in Belgie enkel de moslims sterkt in die overtuiging.
u doet precies als alle moslims in de wereld ineens een supermacht vormen?
u vergeet da de wereld nog uitandere delen bestaat dan het westen en de vele islamitische landen.

Men heeft china, rusland, heel azië enz.. nog.
Hun houding is enorm belangrijk en nog steeds speelt economie een grote factor inzake politieke houdingen.
geen enkele belangrijke economische natie heeft belang bij een religische oorog tegen het westen, zelfs heel veel islamitische landen hebben geen voordelen met een oorlog tegen het westen, laten we ni vergeten dat ook voor gelovigen er nog altijd 1 zaak meer waard is en dat is GELD!!!!!!!!!!!
want geld is macht

Citaat:
Nu _denk_ ik...dat de VS op dit ogenblik met Obama als (publiekelijk) leider het niet oninteressant zou vinden om een "verenigde staten van de Islamitische wereld" op te richten. Om zodoende de macht te centralisren en 1 aanspreekpunt te hanteren en van daaruit de macht uit te oefenen over die gehele wereld. Het is trouwens ook de reden van een sterk Europa (het liefst met Turkye als bondgenoot....omwille van zijn leger). Mogelijk zoek ik het allemaal erg ver, maar ik kon de link leggen met de islamitische voorspellingen over een kalifaat naar "het einde der tijden" toe. Als binnen de ambtstermijn van Obama of toch in de volgende, zo'n verenigde staten worden opgericht..dan is het enkel nog een kwestie van tijd volgens mij alvorens de bom ontploft.
nogmaals, geen enkele natie heeft belang met een oorlog tussen moslims en het westen.
Als er iets onploft zal een eerder een soort burgeroorlog zijn en dan is nog de vraag hoe groot deze zal zijn.

laten we niet vergeten dat als europese landen en de VS hun oorlogsmachine moeten opstarten dat er geen enkel islamitisch land kan stoppen.

maar laten we eens kijken, stel er komt oorlog aan tussen iran en de VS.
De houding van europa zal weer eerder voorzichtig zijn maar niettemin zullen de moslims gemeenschappen zich keren tegen de europese overheden dus deze zullen genoodzaakt zijn om grote politie getallen en eventueel het leger te gebruiken om de vele betogingen de kop in te drukken.
dit kan evenwel escaleren in een soort burgeroorlog in de europese steden maar als dit gebeurt in de eerste decennia's trekken de moslims aan het korste eind en zullen ten onder gaan met het gevolg dat er een grote golf van nationalisme door europa gaat.

Dan china, china zal niet graag zich mengen daar het de olie nodig heeft maar ook de VS en ook europa als afzet markten voor hun grote productie economie.
Dus china heeft geen baat om er tussen te komen.

Rusland is zoals altijd een beetje tegen de VS maar ook zij kunnen de economische macht van de VS en europa niet zomaar weerleggen.
zij zullen dus eerder kritisch gedragen zoals de VS deed tijdens de oorlog in georgië.

india, nog een groeiende economische wereldmacht zal zeer voorzichtig zijn om zomaar de kant van de VS of de moslims te kiezen daar de spanning met pakistan enorm hoog is en beide hebben atoomwapens dus direct zomaar een keuze maken voor de VS is zeer gevaarlijk, maar een keuze voor de moslims zal ook niet goed zijn voor hun economie en de rust bij hun eigen burgers

pakistan is een bondgenoot van de VS en gedrukt tussen 2 opgroeiende wereldeconomieën zal het toch ook voorzichtig zijn om te reageren al zal pakistan zeer veel moeite hebben om hun bewoners stil te houden en buurland afghanistan zal zeker druk uitoefenen op pakistan en vooral de inwoners, dus een burgeroorlog zie ik niet uitgesloten

zelfs binnen de moslim wereld zijn er spanningen dus laten we dit ook neit vergeten.

Eens kijken we hebben we dan nog? australië zal zeker een bondgenoot zijn.
Japan zie ik ook neutraal blijven

Dus dan heb je afrika maar dit continent heeft meer problemen met stammenoorlogen en zo meer dus zal een verwaarloosbare factor zijn.

Dus uiteindelijk krijg je een oorlog tussen de VS en het middenoosten maar laten we niet de kracht van het militaire israël vergeten, met 3 miljard dollar jaarlijkse steun van de VS, heeft de VS eigenlijk hier een machtig reserve leger.
En israël zal evenzeer tot het einde vechten en de ergste wapens niet schuwen. dus als ik even een een gokje moet wagen gok ik nog steeds opde VS als overwinnaar
misschien dat binnen enkele decennia's de kaarten anders liggen

Citaat:
Het vlaams belang zal dan allang ergens in een bunkerke ondergedoken zijn

Onze kinderen wacht nog een...aangename toekomst.
integendeel, als momenteel uw voorspelling uitkomt zullen onze kinderen juist een islam vrije toekomst tegenmoet gaan en zal VB de grootste en misschien enige politieke partij nog zijn net zoals overal in europa rechtste partijen de grootste zullen zijn

en dan zal eindelijk het link liberalisme gedaan zijn
slegie is offline   Met citaat antwoorden