Los bericht bekijken
Oud 25 september 2009, 09:18   #141
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoethout002 Bekijk bericht
Dat is jouw mening, je komt alleen maar met meningen, geen feiten, en voor de rest allemaal plaatjes, en die betekenen wat ? die plaatjes spreken jouw theorie namelijk tegen, hetgene dat een neger niet op een Europeaan lijkt als hij een albino is.
Correct, ik ben geen papegaai! Dat jij iets niet weet wil niet zeggen dat het niet bestaat. Ik ga ervanuit dat alles wat in het engels staat geschreven jou helemaal ontgaat terwijl het nederlands een erg klein en zeer achterlijk taalgebeid is. De plaatjes zijn vooral voor lieden als jij, je zou mij moeten bedanken. Witten lijken op albino's in de zin dat beiden geen of weinig melanine kunnen aanmaken en beiden wit ogen. Witten vandaag zijn gemengd met andere fenotypen, albino's komen in vele vormen en maten. Maar ons uiterlijk is verder een anpassing en albino's zijn wellicht ook verder aangepast aan de omgeving met glad haar en smalle neuzen, korte armen en benen voor een koud klimaat. Het blonde haar en blauwe ogen zaten al in de zwarte mens en komen blijkbaar het meest tot uiting bij de albino hybriden: de witten.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden