Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur
Je zit hier verhalen op te hangen over evolutie en albinisme, maar je hebt geen flauw idee wat dat eigenlijk allemaal is. Albinisme is per definitie het ontbreken van melanine, niet het geval in blanken, toch moet en zal je gelijk hebben. Als je zelfs nog nooit van bladgroenkorrels gehoord hebt, wat maakt jou dan zo'n grote biologie expert dat jij het goed moet hebben en al die andere fout? Kunstgeschiedenis en stambomen van koningshuizen zijn niet mijnveld van expetise, dat geef ik eerlijk toe, maar ik betwijfel eerlijk gezegd of het wel het jouwe is. Weet je hoeveel hobbyisten er zijn die denken dat ze met een slap lulverhaal de grootste doorbraak in de natuurkunde sinds Einstein hebben bereikt? En waar blijft die doorbraak dan? Iedereen heeft dingen ar hij goed in is, in mij geval bijvoorbeeld flamen en afkraken, dat doe ik met passie, en dat doe ik goed. Iedereen heeft ook wel dingen waar hij niks van snapt. Duik de bibliotheek in of de internets op en ga dat officiele verhaal dat zo hard rammelt nou eens goed bestuderen, dat je weet waar je het over hebt. Want tot nu toe slaat jouw biologische verhaal nergens op, en als een studentje als ik je dat kan vertellen ben je nog niet erg ver gevorderd.
|
Goed. Van mijn kant ga ik nooit in discussie met gekken. Dat doen mensen die in mijn ogen nog gekker zijn. Dus zou het verstandig zijn van jou om niet meer in mijn draden te posten. OK? Laat mij lekker mijn onzin uitkramen. Hoe kom je erbij dat ik niet weet wat bladgroenkorrels zijn? Ik tuinier al mijn hele leven. Hier stelde ik vast dat bladeren de 'organen' zijn van planten en daarom niet veranderen door albinisme. Net zoals albinisme bij mensen hun organen niet verandert.