Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Sorry voor de C waar een K moest staan. Het is Kloon in het Nederlands, en Clone in het Engels. Excuseer me dat ik iets te veel Engels lees gedurende de dag. En het wil zeggen "genetisch perfecte copie" of "ongeslachtelijk voortgebracht".
In dit geval was het een "subtiele" opmerking dat U al geen eerder forum lid was dat door een of andere oorzaak, zoals het gul rondstrooien van beledigingen, verbannen was.
Hij heeft op dat vlak wel gelijk. De mensheid zoals het nu is, promoot het voortbestaan van te zwakke "homo sapiens inferieur". We zijn met 7 000 000 000, en er is geen einde in zicht. Zoals een ziekte die ongebreideld woekert in een lichaam dat lichaam doodt, gaat de mensheid het lichaam waarop het leeft onleefbaar maken voor de mensheid. Al die "global warming, gat in de ozon laag, aanstormende ijstijd, zure regen" etc etc, heeft maar 1 oorzaak "teveel mensen".
Ik denk eerder aan "klok, klepel, zeel, maar niet weten waar alles voor dient".
Een beetje meer onderricht, en een beter bevattingsvermogen is een goeie zaak indien er ideeën gebracht worden boven het niveau van een schuingestreepte purperen voorhuidgarnaal. (uitstervend beestje trouwens)
Oh, U wenst me koosnaampjes toe te wijzen. (weet U wel wat een Metteko is? De Willebroekse variante is Meutte). Hierbij krijgt U van mij de bijgevoegde verwijzing "Gij ij ne kop om aambeien op uit te knijpe"
God komt er voor mij nog niet eens bij, het is het Vliegende Spaghetti Monster als ik nuchter ben en de onzichtbare Roze Eenhoorn als ik een paar pinten op heb.
|
Mijn excuses voor de tirade dan, ik dacht dat Cloon iets met Clowns en "Loon" (van "gek") te maken had. Ik kan humor heus wel smaken, en als het sarcastisch was van syndrome, geen probleem. Dan moedig ik het zelfs aan, want het veroorzaakt polemiek. Aandacht = aandacht. De mens heb ik altijd hoog geacht. (die laatste zin moet je niet door een W-Vlaming laten uitspreken hehe)
Mag ik u voorzien van: Goi hè ne smuul um stroent oep te sortère  (joke)
Laatst gewijzigd door Banzai : 26 september 2009 om 19:29.
|