Los bericht bekijken
Oud 31 januari 2003, 00:15   #20
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

En dit wil ik er ook nog over zeggen.
Saddam, een dictator? Wel , laten we zeggen: ja
Maar je hebt "dictators" in alle soorten en maten. Men zegt dat hij z'n volk onderdrukt. Nounounou. Ze staan ALLEMAAL achter hem.
Kijk, als er vandaag een bepaald volk écht word onderdrukt door een tiran, dan komt men dat heus wel te weten hoor.
En Saddam zelf, tja wat wil je? Die man is uiteraard zo achterdochtig en wantrouwig tegenover alles en iedereen geworden, dat hij de gekste dingen doet. Dat is toch logisch als er al ik weet niet hoeveel aanslagen op je leven zijn geweest. Aanslagen door Irakese opstandelingen? Neen hoor. Irakese dissidenten, betaald door de CIA.
De Amerikanen leren het niet af hé? Nu zijn ze weer Irakese gangsters aan het helpen om het regime van Saddam omver te werpen. Dat regime wordt dan overgenomen door een zootje ongeregeld, dat zich nadien weer tégen de VS richt. Wat natuurlijk het ergste is, is dat dat nieuwe regime geen zier geeft om de bevolking en alleen zichzelf verrijkt.
Gevolg: het land word opnieuw een ontwikkelingsland, en dan kan Europa beginnen met z'n 11.11.11., en weet ik vele akties om de hongersnood in Irak te gaan bestrijden.
En zo blijft de geschiedenis zich herhalen. En zolang er idioten de wereldpolitiek beheersen, zal de geschiedenis zich BLIJVEN herhalen.
Elke keer denk je: NU zullen ze het toch wel geleerd hebben zeker?
Maar nee hoor. Ooit was er een tijd dat ik triest werd van zulke vaststellingen. Gelukkig ben ik d�*�*r van af.