Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mcnab
Voorstander zijn van het hoofddoekenverbod op scholen heeft niets maar dan ook niets met haat tov moslims te maken.
Dramaqueen!
|
['De Bethlehemse kindermoord' van Cornelis Cornelisz. van Haarlem, 1590.]
Ik schrijf drama, maar ben geen queen.
Laat wij teruggaan aan de periode 1933-1945. Hebben de nazi's ooit hun plannen aangekondigd? Neen?
Hebben ze het volk in Duitsland, Nederland, Belgie en Frankrijk voorbereid op wat zal komen, met haatcampagnes tegen Joden, zwarten, roma en flikkers? Ja.
Wel, dat is wat ik nu ook bespeur. Maar voor jullie als onderdanen van een folterende, moordzuchtige, handenafhakkende ontkennende staat zijn dit allemaal spelletjes: een soort belletje trekken.
Voor mij en jullie andere muslim slachtoffers dus niet.
Naderhand zeiden de Hollanders en Duitsers, dus jullie directe grootouders, ooms en tantes: 'Wij hebben het niet geweten!'
Hoe is dit mogelijk?: je Duitse buren werden in veewagons afgevoerd terwijl ze al bij voorbaat werden geschopt, geslagen en vernederd.
Daarom vraag ik of jullie die hier posten ook kindermoordenaars zijn; gaan jullie gegeven de kans zwarte en moslimbabies uit hun moeders armen rukken en ze op de straatstenen te pletter gooien?