Discussie: Ban Uh-Huh
Los bericht bekijken
Oud 30 september 2009, 14:15   #46
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
De handelswet dat iedereen verantwoordelijk is voor het uitbrengen en doorsturen van gegevens op welke manier ook via de mogelijkheden aangeboden door de door hem/haar beheerde middelen.

En ja, ( ik hoor de vraag al komen) de post is ook medeverantwoordelijk voor het doorsturen van bombrieven of andere brieven die schade toebrengen aan derde, zoals de antraxbrieven.

En ja, de mods hebben het recht om pb's via hun forum verstuurt te lezen en te controleren en zelfs te blokkeren en/of te verwijderen.
Internet is een open communicatie media en een pb via een forum valt dus niet onder de wet van het briefgeheim.

Jij bent trouwens strafbaar omdat je deze wetgeving niet kent, want volgens de Belgische grondwet moet iedereen die zich op Belgische bodem bevindt of gebruik maakt van instellingen die onder de Belgische wetgeving valt de Belgische wetten kennen.
Wil je me eens even vertellen welke de specifieke artikelen uit de handelswet zijn die daarop van toepassing zijn?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden