Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot
Waar haal je zulke cijfers vandaan? Wanneer bevindt een brug zich boven mijn hoofd?
|
klein 100 000 bewoners van antwerpen zullen op 1 tot 1.5 kilometer vd brug komen te wonen. maak er 2 kilometer van en dat getal groeit exponentieel.
Deurne, b'hout, merksem, luchtbal en in het verlengde het eilandje en L-O.
maak een strategische afrit op die brug en ge kunt zo het dak van metropolis op rijden
er zijn geen evenwaardig uitgewerkte trajecten omdat de overheid en BAM dit niet wilden. dit nu als argument gebruiken is chantage en een drogreden.
De BAM heeft geen sluitend verhaal
ze zijn zopas door OVAM op de vingers getikt, ze hebben geen flauw idee wat ze met het complex aan het sportpaleis moeten doen. hun bouwaanvraag rammelt langs alle kanten, heel hun begroting is nog slechter dan de federale.
ze houden op geen enkel moment rekening met de inwoners ter plekke. simpele vragen wensen ze niet te beantwoorden (aantal camions dat brug zullen nemen, studie naar evtl. files op de brug in de toekomst)
fijnstof is pr gewijs een briljante vondst maar de geluids- en stofoverlast tijdens bouw- en afbraakwerken baart mij veel meer zorgen.
heel de bouw zal zeker een jaar of 10 duren (uitlopen doet het toch). hoe moet ik in die periode op de ring geraken? langs deurne-N, mortsel en wilrijk?
plezant hé