Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon
Tot op zekere hoogte.
Tenslotte gaat men een enorm dure en grote infrastructuur moeten bouwen om een bepaald aantal van die mensen levenslang te onderhouden en te zorgen dat ze niet ontsnappen.
Als we kijken wat er hier op dat vlak allemaal al gebeurd is dan houd ik mijn hart vast.
Binnen dertig jaar zal je dan ook gevangenisouderlingentehuizen moeten hebben, dat wordt ook verschrikkelijk duur. Reken maar uit wat gewone ouderlingtehuizen kosten, en doe daar dan de bewaking bij om te zorgen dat de oudjes niet gaan vluchten.
De bevolking is er op uw manier niet echt vanaf denk ik dan maar.
|
De bedoeling is in de eerste plaats toch een ontradend effect te hebben.
Nu pikt men, slaat en steekt men maar dat het een lieve lust is, want er hangt toch geen straf aan vast.
Ik ben er gerust in, diefstal ? ___> 6 maanden in de limburgse mijnen met een bepaald te behalen quota per dag.
Zo een beetje als die gevangenis in Texas(?)
Waar ze bij het binnen komen een rondleiding krijgen en waar ze ineens vernemen; ontbijt = 3 dollar, middageten 5 dollar, avondeten 4 dollar.
Wil je geld om te eten? Dan zal je moeten werken.
Ze zouden iets minder snel crimineel worden.
Die gevangenisdirekteur heeft een zo'n kleine recidive onder zijn ex klanten dat ze in andere gevangenissen aan de detinees voorstellen;
5 jaar bak hier of 1 jaar bij hem.
De meesten kiezen voor één jaar, natuurlijk.
En na een jaartje zijn ze wel geleerd en hebben door dat werken een eerzame bezigheid is. En dat ze zéker geen 5 jaar bij 'hem' willen zitten.
Da's het idee.
En over dat 'demonteren' waar ik het eerder over had;
Er zijn mensen, brave, werkende mensen die voor hun kindern en ouders zorgen, mensen op wie gerekend wordt, die door een mal chance, niet meer voor hun dierbaren kunnen zorgen en sterven omdat er geen organen voorhandig zijn.
In China stelt men per maand, hoeveel veroordeelden, ter dood?
Men zou die organen best mogen recuperen vind ik.
Ik vind dat men de doodstraf moet herinvoeren voor van dat crapull dat met kalashnikovs mensen hun kinderen, in hun huis, bedreigd om hun auto te stelen. Gasten di op de politie schieten e.d.
Die zou men tot een goede daad moeten dwingen.
En 't lost ineens de overbevolking wat op.