Los bericht bekijken
Oud 2 oktober 2009, 23:19   #137
farak
Burgemeester

farak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Inderdaad, maar omdat ze enkeling zijn zullen ze in de meeste gevallen hun agressie tegen henzelf keren en zelfmoord plegen. Mensen zijn sociale dieren, uitsluiting van de groep is meestal ondraaglijk.
Tenzij je een alfa male bent en je door confrontatie een plaats veroverd.
(werkt heel goed maar je moet er wel ballen voor hebben)
Of dacht jij aan iets anders?
Je sleept er zelfmoord bij en een biologische uitleg. Volgens mij is zelfmoord helemaal niet natuurlijk, maar bepaald door wat je denkt, je omgeving en je ouders.

Citaat:
Jij selt het voor als die kleine groepen zich uitgesloten vinden. Dat zijn ze niet. Ze maken deel uit van een religieuze secte van 1.3 miljard en willen hier hun religie en cultuur opleggen omdat zij dat hun plicht achten.
Een zeer laag percentage wil ons 'overtuigen', de rest is perfect normaal.

Citaat:
Ik maak me sterk dat zij een veel beter somenhoringsgevoel hebben dan wij. Anders zouden ze allang buitengegooid zijn. Of zelfs uitgemoord.
Veel mensen zijn helaas afgunstig omdat zij een groot samenhorigheidsgevoel hebben en wij, blanke autochtonen, hebben dat niet. Integendeel. Onverschilligheid is de regel.

Citaat:
Halal maatijden in scholen, hoofddoeken, apart zwemmen,.. wij sluiten ze niet uit, zij sluiten ONS uit. EN dat kan op den duur gevaarlijk worden.
Ben je bang of afgunstig omdat het lijkt dat zij meer mogen? Ze mogen niet meer, ze geven dezelfde rechten een andere vorm.

Citaat:
Moskees die niet passen in het straatsbeeld. ALs ik mijn huis zou willen verbouwen tot een spaanse hacienda zou ik het niet mogen. Ik mag zelfs geen veranda bouwen zonder toelating.
Komt daar die afgunst weer kijken? Zij mogen toch hun eigen kerk bouwen. Heb je liever dat alles achter de schermen verdwijnt? Een huis van God is een huis van God. Als wij toch een splitsing kerk en overheid hebben en geloof bij deze volledig losgekoppeld is, mogen ze toch eigen gebedshuizen bouwen, om tov hun persoonlijke levensbeschouwing het nodige respect te tonen?

Citaat:
EN bovenal, de straffeloosheid van allochtone criminelen die bepaalde delen van Brussel tot hun territorium hebben verklaard en waar de politie niet kan/mag optreden.
Ze weten de wet te omzeilen door hun "petit frère" te laten opdraaien voor de strafbare feiten. De wet moet dus aangepast worden. Criminelen die de wetten buigen vind je overal, in elke kleur en in elk geloof.

Citaat:
Nee mijn beste, het imago van de kansloze, gediscrimineerde, uitgesloten slachtoffer gaat niet meer op. Immiganten van alle tijden hebben altijd een hoog percentage van psycho- en sociopaten gekend.
Immigranten worden ook altijd hetzelfde behandeld. Ongeacht wie of waar ze zijn. Een vicieuze cirkel kan je niet makkelijk stopzetten. Er komen steeds meer feiten en daden bij die olie op het vuur gooien. Ik geloof meer in het feit dat wij de moslim mannen een kostuumpje willen aandoen, de vrouwen een topje van de C&A en de kinderen een truitje van K3. Ze moeten aanpassen in de vorm dat ze zo veel mogelijk op het Westers ideaal moeten lijken.

Ooit al stil gestaan dat vele moslims naar het Westen trekken omdat ze de maatschappij hier leefbaarder vinden, dat wil nog niet zeggen dat ze hier alles moeten slikken en doen wat we zeggen. Zij weten ook dat er wetten zijn en houden zich eraan. Er zijn waarschijnlijk meer verschillen tussen blanke autochtone Belgen onderling dan er zijn tussen een grote groep blanke autochtone Belgen en een grote groep gematigde moslims. We willen veel dezelfde dingen, we willen allemaal ons eigen leven kunnen leiden en een aantal persoonlijke vrijheden uitbuiten. Daarmee wil dat nog niet zeggen dat je gewelddadig je geloof wil opleggen aan de plaatselijke bevolking. Het is niet omdat wij jaren geleden naar ginder zijn getrokken om ons geloof te prediken, dat zij nu persé hetzelfde gaan of willen doen.

Verklaar ook eens waarom velen een lage scholingsgraad hebben, sombere jobs aangeboden krijgen en bijna overal scheef bekeken worden als ze genoeg aan het cliché voldoen. Of moet ik nu besluiten dat alle moslims dom zijn?

edit: er is trouwens een groot verschil tussen een verbod niet opvolgen en een wet opvolgen en achteraf een verbod opleggen. Het komt toch alleszins anders over.

Laatst gewijzigd door farak : 2 oktober 2009 om 23:41.
farak is offline   Met citaat antwoorden