Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
Alice, wie zegt er dit hier al jaar en dag? Met hele vertellingen over haar werk!
Jij belicht wel telkens 1 zijde.
Ik beweer niet het beter te weten; ik beweer wel te weten dat je verhalen eenzijdig zijn; en gebaseerd op contacten met een niet representatief deel van de allochtone bevolking.
Heb jij al ooit in een bedrijf (niet overheid) gewerkt? waar ook allochtonen werken?
|
Das straf, u beweert dat mijn verhalen eenzijdig zijn, u kent wel de representatieve allochtoon, en volgens u ik niet...wie zet zichzelf hier nu als grote deskundige in het licht?
En waarom antwoord u niet op de vraag waarop uw deskundigheid dan steunt? Profesionele ervaring? Persoonlijke ervaring?
Maar om op uw vraag te antwoorden, ja ik heb ooit al gewerkt voor een bedrijf, niet overheid, met meer dan 700 werknemers waarvan meerderheid allochtoon! Een tof bedrijf trouwens!En werknemers! Maar nu u , laat eens horen wat u als achtergrond heeft om uit te leggen hoe u in contact komt met de representatieve allochtoon, die mij blijkbaar is blijven ontgaan...