Oei-oei-oei...........mochten er hier op t'forum hoog-edel-geboren dames rondhangen op wiens lange tenen ik getrapt heb, bij deze mijn excuses....
mochten er hier hoogedelgeboren mannen rondhangen die vinden dat ze de hoogedelgeboren dames hun lange tenen moeten verzorgen : ook mijn excuses !
ik weet best dat er respect moet zijn voor de vrouwen, zij zijn de hoeksteen van onze maatschappij, de moeders van onze toekomst, en ik ben er zeker van dat er zéér bekwame dames in de politiek zitten (cfr Inge Vervotte, cfr M-R Morel) maar die worden vakkundig aan de kant gezet.....
en voor de échte mannen......t'ja sé mss een ongelukkige manier om het aan te halen maar de bitchen in de politiek zijn mekaar aan het afmaken en helpen de partijen naar de kloosterstraat.... wie stond er vandaag ook weeral op de frontpagina van de gazetten.........dan moet ge toch iets doen..... of gewoon een ceedeeke opzetten van Katastroof..... met de w******** niks as last....