Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Ik ben hier sinds oktober vorig jaar aanwezig op de forums.
Nooit werd ik verweten dom te zijn. Nooit zei men dat ik inhoudsloos schreef. Men vond het geen probleem dat ik geen argumenten gebruikte.
Maar zie ik heb sinds kort beslist dat ik voor de eerste keer Vlaams Blok ga stemmen en alle dagen lees ik dat ik :
te stom ben om er over mee te praten
inhoudsloos schrijf
geen argumenten hanteer
Ik heb het hier al eens neergeschreven op blz 3 (ge moet maar eens opzoeken) maar niemand reageerde er op.
Der staat nog meer in.
Maar het was te dom, te inhoudsloos en zonder argumenten om op te reageren zal ik maar denken.
Weet ge zo stilaan begin ik iets te begrijpen van de perfide manier, welke door straddle hier ook is aangehaald en beschreven trouwens, van hoe men mensen behandelt die op een of andere manier met het Vlaams Blok kunnen gelinkt worden.
Ik moet zeggen dat ik ontgoocheld geraak in sommige mensen en in hun manier van omgaan met andersdenkenden.
|
Wie heeft gezegd dat u dom of stom bent? Ik niet...
Ik zei alleen dat u -van zodra sommige argumenten naar boven komen- zegt dat het humor is... en dat ik uw humor niet begrijp. Maar dat vind ik geen goede uitleg of excuus. Men mag zich hier niet achter verbergen, achter humor.
Ik heb ook nooit veel voor uw beslissing om deze keer voor het blok te stemmen met u gediscussieerd, denk ik. U stemt nog altijd hoe u wil. U hoeft zich niet aangevallen te voelen... ik heb alleen via argumenten u proberen tot andere gedachten te brengen. That's all.
Als mijn argumentatie u gekwest heeft, spijt het mij natuurlijk.