Los bericht bekijken
Oud 16 oktober 2009, 08:26   #344
azert
Perm. Vertegenwoordiger VN

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Als kleiner niet beter is, dan kan Malta maar beter geannexeerd worden door Italië, Luxemburg door Duitsland, Litouwen door Polen, Portugal door Spanje, ... niet?

Er is anti-Europees Vlaams-Nationalisme, er is �*nders-Europees Vlaams-Nationalisme en er is pro-Europees Vlaams-Nationalisme.

Als voorstander van een Konfederatie van Neder- en Andere Landen (KNAL) behoor ik tot nòg een ander kamp, maar ik werk voorlopig liever samen met de Vlaams-Nationalisten dan met de Belgo-Doctrinairen, omdat het Schijnheilig Land der Vaad'ren het bereiken van mijn 'ideaal' nu eenmaal méér in de weg staat.

Ik vind het niet erg dat er geld naar het Franstalig landsgedeelte vloeit, ik vind het wèl erg dat dat vele geld er nog steeds niet toe heeft geleid dat aan het Ierse succesverhaal een Frans-talig Belgisch hoofdstuk kan worden toegevoegd.

Ik vind het niet erg solidair te zijn met mensen die mijn solidariteit goed zouden kunnen gebruiken,

ik vind het wèl behoorlijk vervelend dat mijn 'solidariteit' wordt opgeëist/afgedwongen door mensen die mij met moeite het licht in de ogen gunnen èn bovendien niet terecht komt bij de mensen die mijn 'solidariteit' het meest nodig hebben.

Als ik de cités van Charleroi, Bergen, La Louvière of Luik met een bezoekje vereer, zie ik wat ik zie, beste Tommm.

En onderweg daarheen steek ik m'n ogen ook niet in m'n zakken.
Er was zelfs een Vlaams feest in La Louvière:

http://www.ptb.be/nouvelles/article/...-louviere.html
azert is offline   Met citaat antwoorden