Los bericht bekijken
Oud 17 oktober 2009, 12:42   #8
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Zinloze strategie.
Stel eens een betere voor?
Dit is niet om je af te kraken ofzo, ik ben serieus geïnteresseerd in een betere strategie. Momenteel wordt er vanalles gedaan, de vreedzame protesten hebben er al voor gezorgd dat er geen minderjarigen meer mogen opgesloten worden (de realiteit is natuurlijk anders). Maar daardoor is natuurlijk een deel van de protestbeweging buiten de muren ermee gestopt.
Voor de moment heb je mensen die regelmatig vreedzaam en legaal betogen voor de deportatiecentra. Je hebt mensen die vreedzaam en direct actievoeren door deze centra te blokkeren en uitwijzingen te voorkomen. Je hebt mensen, die vanbinnenuit in opstand komen en effectief hun gevangenis slopen. En nu heb je ook mensen die proberen de bouw van een nieuw centrum 'voor moeilijke gevallen' te saboteren. Dat gebeurt op de werf zelf (niet zo gemakkelijk, want het ligt midden in de velden, vlak naast de camera's van 127bis) en nu dus ook bij het bouwbedrijf zelf.

Persoonlijk denk ik dat al deze facetten noodzakelijk zijn.

EDIT: er wordt ook een beweging met netwerken opgezet, maar er moet ook iets gebeuren, schade toebrengen aan het bedrijf dat dit centrum bouwt lijkt me niet eens zo'n slechte actie.

Laatst gewijzigd door An Arkos : 17 oktober 2009 om 12:44.
An Arkos is offline   Met citaat antwoorden