Los bericht bekijken
Oud 18 oktober 2009, 02:32   #50
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Dus de mokro's hebben de zaak overgenomen, een staatsgreep gepleegd, de wetten herschreven? Waarom ben jij de enige die dat weet?
Waarom zijn er dan plaatsen in antwerpen en brussel waar de politie nog nauwelijks durft komen en daardoor aantoont ze het niet de baas zijn dan,ik ben benieuwd nu.
U ontkent het de allochtonen dan wel opgepakt worden met soms zeer vele grote en gevaarlijke problemen die de flikken moete ondergaan en luttele uren nadien al doodleuk terug buiten staan en iedereen zitten uit te lachen?
Waar diezelfde personen of zeg maar gewoon krapuul zegt van;wat kan mij het schelen,ik weet toch ik terug vrij kom en er geen sanctie zal komen.Ze hebbe het hier idd heel goed in de hand
Dat gevangeniscijfer is ook duidelijk maar heeft maar nauwelijks wat met deze zaken te maken.Daarmee bedoel ik degene die in de bak zitten het dan toch meestal mensen zijn die wel echt heel extreme feiten hebben gepleegd,ondanks er al genoeg e nog steeds toch door de mazen van het net glippen zou het er nog aan mankeren er geen in de bak worden gestoken.
Die gast die die jongen in gent heeft neergestoken;wat een straf die gehad heeft,als straf kregen ze nog eens 250 euro zakgeld bovenop,roffllll.
De moordenaar van joe;wat een straf.Zelfs na zijn daad mocht deze doodleuk naar voetbalmatch gaan kijken,gaan bowlingen en noem maar op,wat een straf.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden