Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Ik hecht enkel belang aan de eerste vooraanstaande, de tweede is duidelijk een schrijver want hij komt helemaal niet terzake en de laatste 2 kan je moeilijk vooraanstaand noemen daar zij even extreem zijn als de partij die ze willen aanpakken.
|
Ik vond net de tekst van Tom Naegels de interessantste. Hoezo hij komt helemaal niet terzake? Hij nuanceert niet, maakt geen onderscheid tussen Storme en Bouckaert en schrijft beiden ideeën toe die bij mijn weten niet de hunne zijn (eerder die van Ward Beysen, in zover die van ideeën kan verdacht worden), maar hij legt wel de vinger op de wonde wat Stormes uitspraak betreft.
|
Met het volgende had hij meer als genoeg verteld:
Citaat:
Ik begrijp niet dat uitgerekend conservatieven het recht verdedigen om zo'n ranzige propaganda te verspreiden. Ik dacht dat conservatieven tegen de alles-kan-alles-mag-samenleving waren, dat ze vonden dat de permissiviteit te ver was doorgeslagen, dat individuele vrijheid opnieuw beperkt moest worden door duidelijke fatsoensnormen.
|
Dit vind ik trouwens wel een rake opmerking.
Na het een derde keer gelezen te hebben begrijp ik de tekst van Naegels eindelijk, hij staat hier ook zo ongelooflijk rommelig opgesteld.