Los bericht bekijken
Oud 29 april 2004, 22:49   #66
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fonske
Ik dacht juist een redelijke conversatie te kunnen aangaan tot ik jouw links aan klikte. Jij bent net zo eenzijdig als de VRT (zoals jij beweert).

Ik veronderstel ook dat je Joods bent. Als dit het geval is, kan je dat onmogelijk objectief maken, je bent immers betrokken partij. Dat maakt dat je dus zoizo Biased.
net zo eenzijdig als de VRT? Begrijp niet waarop jij je baseert. De links zijn voor informatie die hier niet zoveel gekend is. Ik ben hier niet op een officiële missie met de zogenaamde mandaten van neutraliteit die de VRT zichzelf toekent

"ik verondstel ook dat je Joods bent". Begrijp dat ook niet noch je argumenten. En wat is Joods zijn volgens jou? Heb jij daar een definitie van? Laat ze dan eens horen, want ik ben benieuwd.
En zelfs moest ik nu een gedoopte en in de kerk getrouwde Jood zijn, waarom kan men dan niet objectief zijn. Er zijn wel voldoende extreem-linkse Joden tegen het sionisme en het bestaan van Israël. Zijn zij daarom ook biased in de andere zin

Waar het dus voor jou op neer komt is dat iemand die Israël tracht te verdedigen met logische argumenten (en vooral de bias van de VRT wil aantonen) dus in principe al verdacht (joods) is. Je moet mij die redenering ook eens uitleggen.

Of heb ik hier niet met een fonske te maken maar met fonsinneken want heb altijd wat probleem gehad sommige vrouwelijke logica te verstaan Dit is niet om te kwetsen hoor, maar gewoon het wat in perspectief te brengen. Mijn logica berust op die van de mannen die het ontwikkeld hebben en daarom misschien biased
dagallemaal is offline   Met citaat antwoorden