Los bericht bekijken
Oud 30 april 2004, 08:54   #4
Zorro
Burger

Zorro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie-José
11 juli vakantiedag voor velen, dankzij Kris Van Dijck N-VA

Kris Van Dijck, Vlaams parlementslid N-VA, werkte in het Vlaams parlement aan een voorstel van decreet waardoor 11 juli alvast een vrije dag wordt voor het personeel van het ministerie van de Vlaamse Gemeenschap, het Vlaams Parlement, de Vlaamse Openbare, Wetenschappelijke en andere Instellingen, de provincies, steden en gemeenten en alle vormen van intergemeentelijke samenwerking.

Na veelvuldig overleg en heel wat overtuigingskracht werd het voorstel van N-VA-parlementslid Kris Van Dijck vandaag definitief goedgekeurd in de plenaire vergadering van het Vlaams parlement.

Het N-VA-decreet maakt van 11 juli een verplichte Vlaamse vakantiedag voor het personeel van alle Vlaamse, gemeentelijke en provinciale instellingen.

Hopelijk wordt Kris Van Dijck herverkozen als Vlaams parlementslid, zodat hij de Vlamingen kan blijven verrassen!

Schandalig vind ik dat!
Sorry dat ik dat zo zeg, maar de mensen die aan de staat werken hebben al meer als genoeg congé.
Moest dien NVA'er dat nu voor ALLE VLAMINGEN zo doen dan ok, maar nie nog is die mannen laten profiteren zenne!

Ik ben er resoluut tegen.
VOor iedereen Of VOOR NIEMAND!
Zo simpel is het!!
Zorro is offline   Met citaat antwoorden