Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle
Maar goed, ik zal herhalen wat ik op de andere thread zei...
Ben jij het gedrag van onze eigen Para's in Somalië vergeten? Hoe ze een paar zwartjes boven een vuur hielden en hoe ze over een paar dode lichamen waterden??? Maakt dit daarom alle belgische en zelfs VN militairen schurken die met beestachtige praktijken werken???
Als er een paar corrupte militairen rondlopen in ons belgisch leger, ga je dan het hele BL afdoen als corrupt?????
Bovendien worden die barbaarse zaken door de amerikanen onmiddellijk zelf aangekaart, door hun eigen pers en tuchtcommissie. Ik zie dit niet zo snel gebeuren in de cultuur van de tegenstander aldaar...............of wel soms?????
|
Het gaat hier niet over para's , corrupte BL maar duidelijk over yankee achtige toestanden waar ik niet achter sta..niet meer niet minder...
Nu, terug tot de zaak , wat mij opvalt is dat de feiten dateren van
NOVEMBER 2003.
Als dit maar de topje van de ijsberg is , uitsluitend wat we maar gezien hebben en deze gebeurtenissen zich dagelijks afspeelden ??? k'weet niet maar ....verbaast het jullie niet waarom dei Irakezen ongeachte hun strekking het toch stilletjes aan kotsmoe zijn van die Amerikanen?? ???
Ik vrees dat de huidige Iraakse verzet wel de gevolgen kunnen zijn van deze toestanden....