Los bericht bekijken
Oud 24 oktober 2009, 21:42   #25
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.430
Standaard

vervolg:
wat ik vergeten was op 4 van de 10 wegen zien we geen daling (weg 7 was nipt), op 3 van de 10 een niet-significante stijging :
Citaat:
Weg 7 1.01 [0.58 – 1.76] (ns) | 0.90 [0.52 – 1.55] (ns)
Weg 4 1.08 [0.78 – 1.49] (ns)
Weg 11 1.09 [0.79 – 1.51] (ns)
Weg 8 1.15 [0.42 – 3.17] (ns) | 1.22 [0.44 – 3.42] (ns)
vooral voor weg 4 en 11 vind ik dat opmerkelijk, voor 7 en 8 is het geen verassing omdat politiezone 2 te beperkt was:
Citaat:
2.4 Onbemande camera’s in politiezone 2
2.4.1 Wegen met onbemande camera’s
In zone 2 betreft het twee wegen. Het gedeelte van weg 8 met onbemande camera’s ligt in het verlengde van weg 7. In die zin beïnvloeden wegen 7 en 8 zeker elkaars effectiviteit...
2.4.3 Zijn de voorwaarden voor een goede berekening voldaan ?
De data van zone 2 zijn erg beperkt. Binnen de meta-analyse hebben ze hun waarde om het geheel te vergroten, maar alleenstaand moeten ze met de nodige voorzichtigheid geïnterpreteerd worden.
zeggen we 3 /10 wegen waar flitspalen staan langs wegassen:
Toch een teken dat xx-% flitspalen niet doordacht genoeg geplaatst zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Het ligt aan ons:

Dus als het niet meer loont om na elke flitspaal opnieuw te versnellen is het effect op letselongevallen wel significant.

Iets zoals in Leuven dus.
Zou kunnen.
btw Denemarken, Ierland ook Ijsland ook doen het zonder flitspalen... maar dat zijn rijke landen

Laatst gewijzigd door Micele : 24 oktober 2009 om 22:02.
Micele is offline   Met citaat antwoorden