Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia
de nieuwe salon en huiskamer profilering van het vb heeft het dus niet gehaald
|
Kan iemand mij nu eens vertellen waarover de discussie werkelijk gaat? Al dat gedoe rond Morel is zever. Waarover het werkelijk gaat is de inhoud en de visie van de partij.
Wanneer ik over de jaren heen de werking van het Vlaams Blok vergelijk met het Vlaams Belang, dan valt het op dat het discours van Vlaams Nationalisme uitermate veranderd is in een discours dat anti-Islam geworden is. Ik zou graag willen hebben dat het Vlaams Belang opnieuw Vlaamse belangen gaat steunen en wat minder zit te kappen op symbolen. De reden waarom zoveel vreemdelingen hier binnen gekomen zijn is, dat creaturen zoals een Onkelinx, Mouraux,... alles uit handen geven om hen hier te lokken en te vestigen. Kunt gij nu de vreemdelingen verwijten dat zij aannemen wij wij hen zo rijkelijk in handen stoppen?
De vijand is niet de moslim, maar wel de politieke creaturen die ons land daarmee overstelpen, zonder enige vorm van integratie, compensatie,...
Nota: Intussen heb ik al wat meer info op http://forum.politics.be/showpost.ph...11&postcount=1