flitsen op snelheid is gewoon easy money en heeft niks meer te maken met verkeersveiligheid.
vandaag weer boete gekregen dat ik 61km/h reed in de bebouwde kom, 4 maanden eerder was dit 57km/h.
Vroeger woonde ik een paar gemeenten verder en ben ik nooit geflitst geweest maar blijkbaar vind deze gemeente het belangrijk om mensen te pesten met onnodige snelheidsmetingen.
Dat men verdomme eens werk maakt van het aanleggen van een goed fiets en voetpad want dat kennen de meeste gemeente niet.
Dat men het zwak verkeer waar mogelijk is scheid van het auto verkeer.
Dat men scholen fysiek beveiligd tegen snel verkeer in plaats van een bord met 30km/h te zetten en de auto's met een snelheid van 150 km/h nog er door kunnen razen! aan die dingen zie je dat het gewoon easy money moet zijn want we zetten gewoon ergens een bord neer van snelheid X maar laten de weg erbij liggen die geschikt is voor een hogere snelheid Y, gevolg hiervan is dat mensen bijna altijd harder rijden en dus mogen afdokken
Dat men verdomme eens sommige ouderen van de baan haalt die frustrerend nog langzamer rijden dan de toegelaten snelheid.
of mensen die duidelijk angst hebben in het verkeer
of mensen onder invloed
of mensen met gsm bellen en zo meer
maar neen,iemand die minder dan 20km/h te snel rijd daar is het om te doen!
easy money
|