Los bericht bekijken
Oud 28 oktober 2009, 23:43   #13
pegasus6869
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andres21 Bekijk bericht
Als ik het artikel goed begrijp is er een procedure aan de gang m.b.t. die Ierse pub, waar het gaat om 670.000,00 € ontdoken BTW.

Ondertussen zouden andere feiten aan het licht zijn gekomen, die zich afgespeeld hebben tussen '90 en 2005, waarmee een bedrag van 110.000.000 € zou zijn gemoeid. Voor die feiten moet Reynders het nodige doen zodat de betrokken ambtenaar kan gedagvaard worden. Reynders weet dit blijkbaar al sinds juli 2009 (waarom het Rekenhof, dat het dosier in mei 2009 kreeg, dan weer 2 maanden tijd nodig had om erop te wijzen dat Reynders eerst in actie moest schieten én waarom de dienst die het dossier overmaakte aan het Rekenhof niet wist dat ze eerst bij Reynders moesten zijn, is mij ook een raadsel. Politiek benoemde onbekwame topambtenaren zeker? Of onduidelijke procedures uitgevonden door wereldvreemde en vetbetaalde via vriendjespolitiek aangestelden en vervolgens goedgekeurd door debiele politici die enkel geïnteresseerd zijn in stemmen en met hun kop op tv/de radio/de gazet komen) en heeft nog geen enkele actie ondernomen, terwijl, als ik het goed begrijp, de verjaringstermijnen lopen.

Vermits één en ander zich al geruime tijd geleden heeft afgespeeld, zal het minstens voor een deel van de feiten zeer dringend zijn.

Maar blijkbaar vindt Reynders het niet belangrijk genoeg om het bovenaan zijn prioriteitenlijstje te zetten; daarvoor zijn een paar krantenartikels nodig.

Het gaat natuurlijk "maar" om 110.000.000,00 €, peanuts vergeleken met zijn eerder "rekenfoutJE" van 883.000.000,00 €...

Reynders zal het wel weer "geen probleem" vinden

""" Het gaat natuurlijk "maar" om 110.000.000,00 € "" waw!!! en dit is maar peanuts ....Tja, ze halen het toch bij de gewone mensen als ze te kort hebben.wat een bende zeikerds is me dat !!!!!
pegasus6869 is offline   Met citaat antwoorden