Discussie: Ontslagen
Los bericht bekijken
Oud 29 oktober 2009, 21:00   #5
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kay_ Bekijk bericht
Pf, enkele uren geleden ontslagen geweest voor de 2de keer op 5 maand.
De eerste keer kon niet anders door de crisis, ik werkte als recruitment consultant en moest vertrekken met een hoop anderen.
Maar deze keer was echt rot.

5 maand geleden begonnen als vertegenwoordiger samen met nog een andere kerel. En vandaag alle twee, net voor het einde van de proefperiode onstlagen.
Ik heb altijd mijn cijfers gehaald en hoopte dus dat mijn contract vast zou worden. Toen zag ik dat de teamleader die kerel binnenriep die samen begonnen was met mij en toen ik zijn gezicht zag wist ik hoe laat het was.

Hij riep mij bij hem: ook ontslagen dus. Ik moest onmiddellijk alles inpakken in een doos en bedrijfswagen laten staan. Heb ik dus van 5 uur tot 7 uur buiten moeten staan met die doos met mijn spullen is. Best vernederend.

Het ontslag kwam echt totaal onverwacht. Ik heb nooit ervaringen met hem gehad behalve deze week dinsdag. Toen werd hij ineens kwaad omdat ik, terwijl ik mijn boterhammen aan het eten was tijdens de pauze, op het internet zat.
Blijkbaar mag dat niet, ik had hier absoluut geen idee van, iedereen deed dit namelijk. Hij noemde dit 'immatuur gedrag' en blijkbaar was dat reden genoeg.

Nu krijg ik nog 5 dagen betaald en that's it. Echt niet goed voor het zelfvertrouwen als je je targets haalt en toch 2 keer op 5 onstlagen wordt.

Pffffffffffffff.

Ik had het eigenlijk moeten zien aankomen, want het liedje 'this is it' was net op de radio toen ik bij mijn laaste klant aankwam nét voor ik wist dat ik mijn werk zou verliezen.

Nu gelukkig woon ik nog thuis, maar die andere kerel is nog maar 1 maand geleden papa geworden.

Anyway, wou het ook eens met iemand anders dan familie en vrienden delen.
Holy shit....

Veel sterkte Kay, dit verdient ge niet. Zoals ik het hier lees lijkt me dat een erg onredelijke kerel die gewoon een reden zocht ?

Ik hoop dat ge spoedig nieuw werk vindt en samen ook een nieuwe uitdaging !
Tavek is offline   Met citaat antwoorden