Los bericht bekijken
Oud 29 oktober 2009, 22:46   #13
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IronChef Bekijk bericht
[i]De koene verdedigers van het Vaderland tegen het zelfhatende en buitenlandse gespuis.
Correctie, de verdedigers van de westerse waarden tegen sommig buitenlands gespuis. Iets wat jij blijkbaar helemaal niet nodig acht.

Citaat:
De verdraagzame weldenkenden tegen de fascistische neonazi-zwijnen die baby's eten.
Voor sommigen is het Vlaams Belang DE boeman. HET probleem. Ik zie het Vlaams Belang helemaal niet als HET probleem. Alleen sommige 'weldenkenden' zogenaamde 'verdraagzamen', links extremisten, de iSSlamofobenroepers, de cgkr oprichters, de belgiscisten en natuurlijk de jihadis zien het vlaams belang als HET probleem.

Citaat:
Beide kampen zitten vast in een idioot, onrealistisch en volslagen contraproductief dualistisch wereldbeeld.
Ik pas helemaal niet in de kampen die jij daar opnoemde. Mijn wereldbeeld is helemaal niet idioot, onrealisitsch of volslagen contraproductief

Citaat:
Stop daar mee, voor het te laat is.
Het zou nogal gek zijn om te stoppen met de multiflauwekulproblemen aan te kaarten en de oorzaak daarvan aan te wijzen. De oorzaak van problemen die 'welwillenden' nog steeds niet willen of kunnen zien. Volgens hen gaat het immers om socio economische problemen meneer, het komt door armoede en uitsluiting dat sommigen in groep het kot afbreken ...
Mensen zoals Basy lys, een alice een net op het forum aangesloten Peter Velle en nog vele anderen op dit forum weten echter dat dit niet zo is ! En ook zij gaan niet stoppen dat te blijven zeggen. Onze vrije westerse democratische samenleving is ons daarvoor te dierbaar.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 29 oktober 2009 om 22:51.
smiley is offline   Met citaat antwoorden