Los bericht bekijken
Oud 30 oktober 2009, 12:49   #32
abou Anis
Minister-President
 
Geregistreerd: 2 augustus 2006
Berichten: 4.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
U bent toch wel voorstander van de hernieuwde wet tegen racisme, beter gezegd, de nieuwe wet tegen de in het leven geroepen 'iSSlamofobie'. De zogenaamde iSSlamofobie, de zogenaamde angst voor het onbekende, dient immers bestreden te worden. Wat cgkr oprichters ook tot doel hebben gesteld.

Ik ken die opvattingen vanop het kifkif forum. Sommigen voor nazis verslijten terwijl u niet vies bent van een ander totalitiar regime, het communisme.


De strijd tussen iSSlam en het westen heeft niks te maken met de strijd tussen kapitaal en arbeid.


Neen het is bon ton om er tegen te zijn. Wat echt niet verstandig is daar het iSSlam immers in de kaart speelt. Mensen die iSSlam kennen en die weten waar dat de hoofddoek voor staat, (niet zomaar een onschuldig doekje) zijn voor een hoofddoekenverbod.

Reformist Iranian-French Writer Chahdortt Djavann: The Hijab, a Political Weapon and Form of Sexual Abuse, Should Be Outlawed !

http://dutch.faithfreedom.org/forum/...=14892#p176982


Neen het is bon ton om diegenen die daarop wijzen af te schilderen als nazis, racisten en 'iSSlamofoben'.


Het is echt niet voor ons goede weer dat veel migranten massaal naar hier komen. Wel omwille van onze goede sociale voorzieningen. Dit ontkennen zou nogal naief zijn.


Verbod op het dragen van hoofddeksels in de klas of op het werk hebben altijd al gegolden. Geen enkele leerling stapte destijds naar de raad van state om het schoolreglement aan te vechten omdat jan zijn pet diende af te zetten in de klas. Nu wil men voor moslims echter een uitzondering toestaan (de zoveelste). Speciaal voor integratieonwillige moslims worden ook straathoek en andere werkers in het leven geroepen (iets wat men met vorige migranten nooit heeft hoeven te doen), krijgt men te horen dat integratie plotseling van beide kanten moet komen, (ook iets wat men voor de iSSlamverrijking nooit had gehoord) dat integratie immers betekent 'behoud van eigen identiteit' wat hetzelfde is als zeggen, ik keer mij af van de westerse maatschappij, ik leef er naast, ik leef volgens mijn eigen regels en de autochtoon dient zich daaraan maar aan te passen. Als die autochtoon zich op een gegeven moment toerist/buitenlander voelt in zijn eigen voormalige westerse wijk in plaats van zich 'verrijkt' te voelen dan is het bon ton die racisme te verwijten, als men zich op een gegeven moment meer in marrakech waant dan in een westers land, dan is dat maar zo. Dat heet immers 'verrijking' roepen de zogenaamde 'verdraagzamen' in koor, het naroepen van hoofddoekloze vrouwen voor hoer moeten de autochtone vrouwen er maar bij nemen. De autochtoon dient zich maar aan te passen aan de iSSlam. ISSlam is immers de toekomst voor Europa.


Het is absoluut not done mensen erop te wijzen dat de zogenaamde extremisten de echte ware moslims zijn en dat de ware iSSlam iets anders onder 'vrede' verstaat dan een westerling. Het is absoluut not done de mensen erop te wijzen dat de oorzaak van het afbreken van molenbeekse straten en omstreken door 'jongeren' in groep te wijten is aan de steeds maar groter wordende invloed van de ware zuivere iSSlam in onze steeds maar iSSlamrijker wordende samenleving. Het is absoluut not done te zeggen dat eens de moslimgemeenschap ergens groot genoeg in aantal is geworden dat de niet-moslim dan de pineut is, dat de ware moslims steunen op de moslims in naam en dat hoe groter die moslimgemeenschap is hoe meer praat en invloed 'de extremisten'/de ware moslims, in onze samenleving krijgen. Ware moslims die 2 gezichten hebben. Een zogenaamd gematigd gezicht naar de kafirun toe en hun ware gelaat tegenover hun broeders, op die manier geraken zij dank zij naievelingen onder ons op sleutleposities om hardnekkig samen met zogenaamde 'progressieven' de vijanden van de iSSlam in onze samenleving beter te kunnen bestrijden, waaronder het tot baarlijke duivel uitgeroepen vlaams belang, wat volkomen bon ton is. Volkomen PC.


Het is absoluut not done erop te wijzen dat het integratieprobleem of beter gezegd, de onwil tot integratie, ook maar iets met iSSlam zelf te maken heeft. Wie tegen de mantra, 'het kom voort uit armoede discriminatie en achterstelling' is gaat tegen het 'sociaal voelende' politiek correcte denken in.
Veel verder dan alles ontkennen wat ik schrijf en mij op basis van je eigen vooroordelen mij standpunten toe te schrijven kom je blijkbaar niet. Ik heb daarbij sterk de indruk dat in je tweede paragraaf de reden daarvoor staat.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden