Los bericht bekijken
Oud 30 oktober 2009, 16:19   #201
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Heeft u zitten slapen de laatste tien jaar?
Politiek links heeft volgens mij in Belgie de laatste decennia continu meegeregeerd.
En als er iets was dat onder links gedecriminaliseerd is geraakt is het wel de witte boordencriminaliteit. (Riep daar iemand Augusta?)
Héél verstandig van Links. Als corrruptie zoals in een normaal land zou worden vervolgd zou men weinig linkse kopstukken en handlangers meer overhouden.

En for the record: Ik vrees inderdaad dat pigmentatie er weinig toe doet als een mens de kans krijgt zijn zijn inhaligheid te botvieren zonder bestraft te worden.
Hier ga je appelen met citroenen vergelijken!
Er is een groot verschil tussen messentrekkers en witteboordcriminelen!
Je kunt de beide groepen als criminelen bestempelen, ok, maar de invloed die ze hebben op de medemensen is iewat verschillend nietwaar?
Ik loop toch liever een "witteboordcrimineel" tegen het lijf op straat dan het andere soort crimineel dat klaar staat met zijn mes als je nog maar naar hem kijkt of weigert binnen de twee seconden je portefeuille en je gsm af te geven...
De schade die messentrekkers en anderen van dat soort toebrengen kan dodelijk en definitief zijn, de witteboordcrimineel kan jaren later nog bij de kraag worden gevat en zijn bekomst krijgen!
andev is offline   Met citaat antwoorden